Luottamusmiehet ja työsuojelutoiminta

Luottamusmiesjaosto

HYHYn luottamusmiesjaostoon kuuluvat kaikki yhdistyksen luottamusmiehet ja varaluottamusmiehet. Jaosto kokoontuu kerran kuukaudessa ja sen puheenjohtajana toimii toinen pääluottamusmies. Luottamusmiesten yhteystiedot löytyvät ylävalikon LM-sivulta.

Työsuojelujaosto

HYHYn työsuojelujaoston jäseniä ovat kaikki hyhyläiset Helsingin yliopiston työsuojeluorganisaatioon valitut henkilöt. Helsingin yliopiston ajantasainen työsuojeluorganisaatio kokonaisuudessaan löytyy yliopiston intranetista Flammasta. Kaikki varsinaiset ja varatyösuojeluvaltuutetut ovat jäseniä omien kampustensa työsuojelutoimikunnissa muiden henkilöstön edustajien lisäksi.

Yliopistolla ja siihen liittyvissä organisaatioissa toimivat työsuojeluhenkilöt löydät yliopiston intranetista - ulkoinen linkki edelliseen sanaan (vaatii kirjautumisen).